Kétszer három sávosra bővítik az M1-es Budapest és Győr közti szakaszát, valamint az M7-es Budapest és Balatonvilágos közti szakaszát – írja a Magyar Közlönyre hivatkozva a Világgazdaság, amely több más közlekedésfejlesztési tervet sorol.

A tervezett beruházások:
– háromvágányú kapcsolat a kelenföldi és a ferencvárosi pályaudvar között, a Danubius és Népliget-Fradiváros elővárosi vasútmegállók kialakítása, a Déli vasúti összekötő híd átépítése,
-a Ferencváros és Kelebia közti fővonal nyomvonalának korrigálása,
-a Galvani híd kiépítése,
-a ráckevei és a gödöllői HÉV-vonalak fejlesztése és integrálása a fővárosi közlekedésbe,
-a kisföldalatti felújítása és új szerelvények beszerzése.

A lap szerint jövőre a 2017-ben rendelkezésre álló forrásokból, 2018-ban pedig egy előre elkülönített 597 millió forintos alapból kell elkészíteni az engedélyezési terveket.