Az Északnyugat-magyarországi Közlekedési Központ (ÉNYKK) 61 magyar gyártmányú Credo autóbuszt állít forgalomba a következő hetekben. Az autóbuszok augusztus második hetétől fokozatosan jelennek meg az utakon Győr-Moson-Sopron, Vas, Veszprém és Zala megyében. Az új flotta 19 darab Econellből és 42 darab Inovellből áll, és várhatóan magas átlagéletkorú Ikarusokat cserélnek le vele. Az ÉNYKK helyközi járműállományának átlagéletkora a beszerzés révén 14 évről 12,65 évre csökken.
Mindkét típus a Credo legújabb fejlesztésű modelljei közé tartozik. Az Econell alacsony belépésű, akadálymentes elővárosi autóbusz, amelyre a kerekes székkel vagy babakocsival közlekedők is könnyen felszállhatnak. Az Inovell pedig normál padlómagasságú helyközi modell, amely a nagy kapacitású csomagtérnek és a kétféle ajtóelrendezésnek köszönhetően rugalmasan alkalmazható elővárosi és távolsági forgalomban egyaránt. Mindkét típust EEV és Euro 6-os emissziós motorral szerelték.
A Budapest Lízing Zrt. által finanszírozott autóbuszokat a Kravtex-Kühne Csoport Mosonmagyaróváron és Győrben gyártja, így az üzlet több száz magyar munkahely megőrzéséhez járul hozzá. A beszerzés összhangban áll a kormány által június 10-én véglegesített és elfogadott nemzeti buszgyártási stratégiával.
A Credo buszok 75-80% vételárarányos magyar értékhányada a legmagasabb a hazai gyártmányok között. Magyar terméknek számít a Kühne által gyártott vázszerkezet, valamint szinte minden beépülő fém alkatrész Magyarországon készül. Emellett a Rába futóművektől és egyes ZF sebességváltóktól kezdve egészen a függönyökig számos más alkatrész is magyar, amelyek mintegy 70 hazai gyártótól és beszállítótól érkeznek. A magas hazai értékhányad miatt minden egyes busz legyártása évente négy ember munkahelyét biztosítja Magyarországon.