Aki egy milliomos körökben is jelentősnek mondható összegért megvette a maroknyi Porsche 918 Spyder egyikét, joggal várhatná el, hogy a hibrid szupersportkocsi az utolsó csavarig tökéletes legyen. Pedig hát nem így van, méghozzá szó szerint: az autó 2015-ben gyártott (azaz a 21 hónapon át tartó gyártás utolsó öt hónapjából származó) példányainál kilazulhatnak a biztonsági öv mindkét végét tartó csavarok.
Nem is gazdáit, hanem a mögötte jövőket sodorják életveszélybe a Hyundai Genesis hibás csavarjai: a 2001 és 2015 között gyártott luxusszedán mindkét, Európában forgalmazott változatánál (3.8 V6 és 2.0 turbó) kieshetnek a hátsó differenciálműházat rögzítő csavarok. Legrosszabb esetben a teljes differenciálmű kizuhanhat az útra, de minimum elfolyik a szerkezet olajtöltete – mindkét lehetőség komoly kockázatot jelent az autó mögött közlekedőknek.
A Volvo nem egy, hanem 2015 óta gyártott legtöbb típusát ( XC70, V60, XC60, V60CC, V40, V40CC) érinti az a hiba, amely miatt ütközéskor csak részlegesen fúvódik fel a vezető oldali légzsák.
További visszahívásokról itt olvashatsz.