A tulaj jelezte, hogy egy hete ment át a műszakin az autó – egyedi üzembe helyezéssel, KPM vizsgán -, külföldről hozták be. Most, hogy így sikerült a papírokat elintézni, rendbe lehet rakni az autót.

Lehet hülyeség, de talán előtte kellett volna, nem?

14017765_1186835388046149_759586166_n

Féktárcsa szétrohadva, a fékbetétek gyakorlatilag kiperegtek szétbontás után, arról nem is beszélve, hogy a féltengely gumiharang teteje máriásan ki van szakadva.

14017874_1186835414712813_104044679_n
14081355_1186835364712818_777916890_n

Hogy mi a félelmetes a sztoriban? Az, hogy mi van akkor, ha emberünk nem viszi el szerelőhöz az autót? Hiszen miután megkapta a jármű a hivatalos papírokat nem köteles rá, ezért találtak ki a műszaki vizsgát, ami szerint ez a foshalom tökéletesen alkalmas arra, hogy részt vegyen a forgalomban.

Belegondolni is rossz, hogy mennyi ilyen autó szaladgálhat a magyar utakon…

14088959_1186835424712812_1060412926_n (1)

14089614_1186835484712806_1148363884_n

14080913_1186835328046155_618166010_n

Nem, az autón nem volt külföldi műszaki sem, sőt olyan állapotban volt rozsdaügyileg, hogy ha egy 50 kilós cementes-zsákot beledobtunk volna, akkor kettéroppan az egész. És aki azt firtatta, hogy attól, hogy rozsdás a féktárcsa és a betétek, attól még lehet fékhatás, annak azt üzennénk, hogy az egyik oldalon nulla fékbetét volt. De szerencsére sikerült rendbe rakni a verdát, már üzembiztos, és tényleg átmenne egy igazi műszakin –  Üdv, a szerelőműhelyből.