Ha a kupé nem lett volna eléggé varázslatos, a Lamborghini most leműtötte a márka alapítójának századik születésnapjára épített modell tetejét, és így is elkészít belőle húsz darabot, az ujjongó közönség örömére.
Az autót ugyanaz a 770 lóerős V12-es hajtja, 8600/percre belőtt fordulatszám-határolóval. Álló helyzetből 2,9 másodpercig tart elérni a 100 km/órát, innen álló helyzetre 31 méteren fékez vissza az autó. A végsebesség meghaladja a 350 km/órát.
Az autó karosszériája teljes egészében karbon kompozit elemekből készült, ennek köszönhetően száraz tömege csupán 1570 kg. A futómű adaptív, ahogy a kormánymű is, az összkerékhajtáshoz pedig összkerék-kormányzás társul, méghozzá a három üzemmódban (utcai, sport, verseny) eltérő karakterisztikával.
A Lamborghini állítólag úgy alakította ki a szélvédőt, hogy a légörvények a lehető legkisebb mértékben cibálják meg az utasok fejét – persze lehet, hogy már a kupénál is ezt a geometriát alkalmazták, csak ott nem tettek említést róla. Ha nem jut szél az utastérbe, annál több kapaszkodik a hátsó szárnyba: ez 150 mm-es és 15 fokos tartományokban állítható, az aktuális üzemmód függvényében.
Az utastérben 10,1 colos érintőképernyő, fedélzeti wifi, okostelefon-integráció hirdeti, hogy a XXI. században vagyunk – na meg két kamera, amivel saját magukat és a (szintén rögzíthető mértékű) gyorsulásra adott, mókás reakcióikat vehetik fel az utasok.
Az autó ára nettó kétmillió euró, ám ez elméleti érték, mivel a húsz darabos gyártás minden egyes példányát előre megvásárolták. Hát ez van.