Amikor a BMW bemutatta a korlátozott példányszámban készülő M4 GTS típust, büszkén újságolta mindenkinek a (limitált) sorozatgyártásban elsőként alkalmazott vízbefecskendezéses technológiát, amely a benzin-levegő keveréket lehűtve megelőzi a kopogást, növeli a teljesítményt, és jelentősen csökkenti a fogyasztást.
A rendszert a Bosch szállította a BMW-nek, most pedig eljött a tömegpiaci bevezetés ideje: mostantól bármely autógyártó szabadon megvásárolhatja az akár 5 százalékos teljesítmény-növekedést, és akár 13 százalékos fogyasztás-, illetve emissziócsökkentést ígérő technológiát.
A rendszer hátulütője, hogy külön víztartályra van szükség, aminek az utántöltése, ha nem is macerás, de mindenképpen odafigyelést igényel, mint ahogy az is, hogy az ioncserélt víz a skandináv télben se fagyjon bele a csövekbe – de ez már a fejlesztők feladata.