Elöl részben alumínium szerkezetű MacPherson rugóstag, hátul négylengőkaros acél konstrukció dolgozik.
Elöl részben alumínium szerkezetű MacPherson rugóstag, hátul négylengőkaros acél konstrukció dolgozik.
Fotó megosztása:
További infók
További infók
Fotó megosztása:
A hátsó üléssor nem csak osztott, de 18 centis hosszon tologatható is, a háttámlák dőlésszöge állítható.
A hátsó üléssor nem csak osztott, de 18 centis hosszon tologatható is, a háttámlák dőlésszöge állítható.
Fotó megosztása:
A csomagtartó a legnagyobb a kategóriában (720-2065 liter), opcióként kérhető dönthető támlájú anyósülés (ekkor akár 280 cm-es tárgyak is elhelyezhetők a kocsiban), valamint motoros mozgatású hátsó ajtó, akár lábfejrángatásos aktiválással.
A Kodiaq akár 2,5 tonnás vontathat (dízelmotor + DSG váltó + összkerékhajtás kombóban), ehhez akár motorosan kihajtható vonóhorog is kérhető.
Rugóra kipattantó ajtóél-védő peremek, fedélzeti kommunikációs rendszer, alvássegítő fejtámlák és elektromosan aktiválható hátsó gyerekzárak – ezekkel a kényelmi extrákkal most először találkozhatunk Škoda fedélzetén.
Alapáras a 34 km/óráig autonóm fékezésre is képes gyalogosfelismerő, ráfutásérzékelő rendszer.
Adaptív tempomat, holttérfelügyelet, sávelhagyásra figyelmeztetés, dugóban magától araszoló félautonóm rendszer rendelhető a Kodiaq-hoz
10+1 hangszórós Canton audiorendszer 575 watt zenei teljesítménnyel, táblaszámítógép-tartók a fejtámlákon, 220 voltos hálózati csatlakozó.
Google Utcakép funkció, automatikus vészhívás, MirrorLink, Apple CarPlay és Android Auto okostelefon-integráció, opciós 4G-s mobil internet és fedélzeti wifi, valamint vezeték nélküli telefontöltő rendszer képviseli a high-techet.
A Kodiaq 40 mm-rel nagyobb, mint az Octavia. Az MQB padlólemezre épülő autó minimális saját tömege 1452 kg, közegellenállási együtthatója 0,33.
Opciós az adaptív lengéscsillapítás, valamint az üzemmódkapcsoló, utóbbihoz külön off-road üzemmód is társítható.
Benzinmotorból háromféle rendelhető az autóhoz, 1,4 és 2,0 literes lökettérfogattal. Előbbi részterhelésen lekapcsolja második és harmadik hengerét, a motor kiviteltől függően 125 vagy 150 lóerőt tud. A kétliteres blokk 180 lóerős.
Négyféle dízel választható, szintén 1,4 és 2,0 literrel. Ahogy a benzineseknél, itt is mindegyiknél alapáras a start-stop és a fékenergia-visszanyerés. A teljesítmény-tartomány 125-190 LE.
A hatfokozatú kézi váltó mellett hat- vagy hétgangos duplakuplungos egység is kérhető az autóhoz, a legerősebb benzin- és dízelmotornál alapáras a hetes DSG.
Összkerékhajtás szinte minden motorhoz kérhető, központi tengelykapcsolóját elektronikus működtető vezérli.
A hátsó üléssor nem csak osztott, de 18 centis hosszon tologatható is, a háttámlák dőlésszöge állítható.