Helyette inkább az autó tört meg, lecsúszott az ívről, és nekirongyolva a sziklafalnak, oldalára fordulva állt meg.
Felelőtlen volt emberünk? Igen. Okolható ezért a Ford-féle marketing és temérdek újságcikk, ahol a szuperkönnyű drift üzemmódot dicsérik egekig, és állítják, hogy egy betanított majom is képes ezzel a géppel tökéletes íveket rajzolni az aszfaltra? Nos, ez a nehezebb kérdés, de a Jalopnik cikkajánlója jól érzékelteti, mire gondolok. Középen a cikk, hogy ez iszonyat egyszerű, mellette pedig egy másik eset, ahol nem adta ki.
Vélhetően lesz még ilyen videó jó pár, a Ken Block-trükkökön felnőtt tehetős srácok között akadnak majd olyanok, akik egy Focus RS volánja mögé kerülve azonnal négy kerékkel füstölve akarnak majd kanyarodni.
Nem fog sikerülni.