Kobayashi speciális köre Moszkva utcáin, a Forma-1-es Ferrarival

Kobayashi soha nem volt hivatalosan Ferrari-pilóta az F1-ben. A Toyota, a Sauber és végül a Caterham istállóknál versenyzett az évek során. 2013-ban Ferrari 458 GT-versenyzőként került kapcsolatba a Ferrarival, így történhetett, hogy egy moszkvai bemutatón az akkori Forma-1-es autó volánja mögé engedték. Hiba volt, óriási hiba…

Rakoncátlan Volvók

A svéd gyártó az elsők között építette be autóiba a ráfutásos baleseteket magakadályozó, automatikus fékezőrendszert, ami a gyalogosokat is felismeri, ha netán hirtelen az autó elé keverednénk. Kezdetben ez a rendszer fellázadt az ember ellen, és inkább az életünkre tört, mintsem megakadályozta volna a balesetet.

Ne rakj szőnyeget a kifutóra

Egy gyönyörű Ferrari gördül fel a kifutóra, a szervezők pedig azzal nem számoltak, hogy a helyi kisvállalkozó, aki a színpad építéséért volt felelős, nem rögzíti megfelelően a szőnyeget.

Ez fájni fog, szó szerint

Pastor Maldonado nagyon meg akarta mutatni a venezuelai közönségnek, hogy mit tud, de elmérte a kanyart, és csúnyán a padkának vágta a Williams F1-es versenyautóját.

Humvee eső

Az amerikai légierő bevett módszere, hogy ejtőernyővel dobják le a földi járműveket a bevetés helyszínére, vagy hadgyakorlaton. Ezen a videón pedig az látszik, hogy mi történik olyankor, amikor rosszul rögzítik az ernyőket.

A legendás dubaji baleset

2009-ben a dubaji versenypályán, az Egyesült Arab Emírségek motorsportszövetségének vezetője, Mohammad bin Sulayem beült a Forma-1-es Renault-ba, hogy összemérje tudását egy Ford GT40-es sportautóval. A történetet talán már mindenki ismeri, de hátha van, aki még nem látta a videót.

Helló főnök! Kézifék?!?

Valaki nagyon elfelejtette behúzni a kéziféket ezen a Seat Leon Cup versenyautón. Nem dicsérték meg érte, az tuti.