Az alábbi listán a Ferrari California ára nyomná a legtöbbet (használtan is 40-60 millió forint között mozog), ha egy zsákban mérlegre tennénk, a legolcsóbb pedig a Suzuki Kizashi, de csak azért, mert már csupán használtan lehet kapni, újkorában közel 10 milliót kért érte a japán gyártó.

A többiek árban valahol a kettő között helyezkednek el, szóval egyik sem az olcsó kategória, a gyártók mégsem képesek értékelhető kipufogót tervezni rájuk. Ez akkor sem megbocsátható, ha pokolian jól szólnak, hiszen egy énekesnő is lehet gyönyörű, a kettő miért zárja ki egymást? Tényleg annyival többe kerülnének ezek az autók, ha nem csak krómozott díszeket pattintanának hátra? Vagy tényleg ennyire nem érdekli a vásárlókat ez dolog?

rs6_11-55b631df878c9

Audi RS6

v10-r8-exhaust-tip-1-55b646a57621d

Audi R8 V10

4366427955_9a44695264_b-55b633311f2c8

Lexus IS-F

rs6_12-55b632d70c1fa

Skoda Octavia RS

14c263_093-55b635e57bdc1

Mercedes C-osztály

14c707_046-1--55b63edc61aa4

Mercedes-AMG GT

california-exhaust-55b64962cc385

Ferrari California

Suzuki-Kizashi

Suzuki Kizashi

Peugeot-308-GT

Peugeot 308 GT

mercedes a45 amg

Mercedes A45 AMG