Vettel a Ferrari futóművének hibája miatt már a Q1-ben kiesett a Szingapúri Nagydíj időmérőjén. Ha már így alakult, a Ferrari motort és váltót is cserélt a négyszeres bajnok autójában, az utolsó helynél hátrébb úgysem tudott kerülni.
Vettel jó taktikával végül egészen az ötödik helyig jött előre. „Ennél több nem volt ebben a versenyben” – mondta Vettel. „A 20-25. kör környékén reméltük, hogy esetleg bejön a biztonsági autó, de nem így alakult.”
„Akkor már elég nagy volt a hátrányom az élmezőnyhöz képest, de két friss ultralágy szettel tudtam közelíteni.”
„Elég pocsék volt a rajtom, aztán láttam, hogy valaki keresztbe csúszik a pályán. Figyeltem, de elég messze volt tőlem az eset, mire odaértem, már vége is volt.”
„A tempónk alapvetően jó volt, ez egy olyan eredmény, amit el lehet fogadni. Legalább szereztünk néhány pontot, és a motorcsere miatt a szezon végéig kevesebb dolog miatt kell aggódnunk.”
„Nagy kár az időmérőért, mert az autó egyre jobb és jobb lett. Az időmérőben sokkal több volt, de ez van.”
Kimi Räikkönen szintén jól ment, a pályán Lewis Hamiltont is megelőzte az angol hibája miatt, ekkor a harmadik helyen állt. Mikor azonban Hamiltont harmadszor is kihívták, a Ferrari reagált, de az elévágást nem tudta megakadályozni a csapat. A finnek maradt a negyedik hely.
„Lewis hibázott, és meg tudtam előzni, jó volt néhány kanyarig előtte lenni (abban a körben állt ki Räikkönen másodszor kereket cserélni – a szerző). A végeredmény szempontjából aztán ez nem sokat számított.”
„Ha Lewis nem hibázott volna, nem lettünk volna elég erősek ahhoz, hogy megelőzzük a Mercedest. Ami a taktikát illeti, azon már kár rágódni.”