Nyolc világbajnoki cím és 96 futamgyőzelem után a Citroën engedélyezett magának pár év pihenőt a rali-világbajnokságban. Időközben a WTCC túraautó-világbajnokságban nyerték magukat betegre, de a jelek szerint már nagyon hiányzott nekik a murva, így jövőre Monte-Carlóban rajthoz áll az újraszervezett gyári csapat, élén a Citroën C3 alapjaira épülő, vadonatúj autóval.

Ismét murván megy majd durván a Citroën 1

Hogy ki ül a volán mögé, arról még nincsenek biztos információk; az fix, hogy Loeb, a márka egykori házi istene akkoriban éppen Dakarban fogja terelgetni a Peugeot 3008 DKR versenyautót, de biztosan találnak megnyugtató megoldást a kérdésre.

Egyelőre a versenyautóról is csak annyit lehet tudni, hogy 55 mm-rel nagyobb lesz, mint az utcai C3, és nem pontosan így fog kinézni, de valahogy hasonlóan.

A gyár csupán az új szezonra érvényes szabályzatot ismételte meg közleményében, de ebből is képet alkothatunk a leendő autó képességeiről: a motorteljesítmény a nagyobb turbónak köszönhetően elérheti a 380 lóerőt, a teljes szélesség nem haladhatja meg az 1875 mm-t, a nagy méretű hátsó légterelőt a korábbinál hátrébb költöztethetik, az autó tömege 25 kilogrammal csökkenhet, az elektronikus differenciálmű-vezérlés viszont nem megengedett.