A közelmúltban megjelent páncélozott Maybach a kényelem és a védelem felülmúlhatatlan kombinációját kínálta. Na de mi van akkor, ha nemcsak a túlélés a cél, hanem mondjuk tárgyalnánk is üzleti partnereinkkel, államfőkkel, miközben süvítenek a golyók, robbannak az improvizált aknák?
Ekkor az ember szépen felhívja a Maybach értékesítési részlegét, és az S 600 Guardra leadott rendelését módosítja S 600 Pullman Guardra. A két autó ugyanazt a civil ember számára értelmezhetetlen, de igen magas besorolásúnak hangzó védelmi szintet kínálja, de a Pullman több mint egy méterrel (1053 mm, pontosan) hosszabb az 5,45 méteres alap-Maybachnál, tengelytávja 4418 mm.
Pont az extra méret egyébként külön kihívást jelentett a páncélozásnál. A hátsó szélvédő helyett például egy acél válaszfalat építettek be, az óvja a fejteret.
Az autó menetkész tömege 5,1 tonna, terhelhetősége 500 kg. A masszív ajtókat kézzel nyitni meglehetősen fárasztó volna, ezért elektromos rásegítést kaptak az oldalsó nyílászárók. Az ablakokat hidraulika emeli és süllyeszti.
A Pullman Guard verzió bejelentése egybeesik a polgári változat piaci bevezetésével; a páncélozott autók 2017 második felétől vehetők át, ha fussa rá: míg egy átlagos Maybach Pullman alig kerül többe félmillió eurónál, a golyó- és bombaálló verzióért közel háromszor ennyit kérnek el.
Az autó egyetlen motorral rendelhető: a 6.0 V12 turbómotor teljesítménye 520 LE, legnagyobb forgatónyomatéka 830 Nm. A Pullman Guard végsebességét elektronikusan 160 km/órában limitálták.