A SEMA a tuningmániások mekkája, de az évente megrendezett monstre szakkiállításon olyan sokszínű a felhozatal, hogy általában még az is talál magának nyálcsorgatnivalót, akit egyébként hidegen hagynak az épített autók.
A Ford F150-es pickupjaiból épített lények azonban nem ebbe a kategóriába tartoznak: egytől egyig szélsőséges, pofátlanul öncélú és imádni való, főleg, ha már nem csak grafikán láthatjuk őket. Egyelőre azonban jobb híján beérjük ennyivel.
Bojix Design F-150 SuperCrew: Fox Racing rugóstagok, 18 centivel megemelt hasmagasság, hogy elférjenek a 22 colos tárcsákra szerelt 37-es terepabroncsok, valamint egy akkora futómű- és kartervédő lemez, amivel betonkerítést lehetne bontani. Ehhez még az ereje is megvolna a szürke-narancssárga autónak: a 3.5 V6 blokkra turbófeltöltőket akasztottak.
4×4 Lariat SuperCrew: A többiek mellett szerénynek tűnhet, de ha benézel a motortérbe, eláll a szavad: az 5.0 V8-as blokkra (gyárilag 385 LE, 525 Nm) még egy kompresszort szereltek. A kerékív-szélesítések maguktól értetődők, a platón BMX bringáknak alakítottak ki parkolót.
Hulst Customs EraThr3: A pickupok Hihetetlen Hulkja egy egyszerű F-150 SuperCrew-ként kezdte az életét. Aztán V8-as motorja kompresszort kapott, amivel teljesítménye 750 lóerőre (csaknem kétszeresére) duzzadt; futóművét pedig légrugósra építették át, így autópályán vagy gyorsulási versenyen az aszfaltra simulhat. A 26 colos kerekekhez nem tudunk mit hozzáfűzni.
A.R.E Accessories 4×4 XLT SuperCab: Arany fényezés szürke elemekkel, megemelt hasmagasság, 24 colos kerekek – eddig viszonylag sztenderd a játék. A plató azonban szórakoztató központot rejt: fedele gombnyomásra felemelkedik, alatta televíziót, okoskütyü-töltőket és komplex tárolórendszert találunk.