Az X-be minden behelyettesíthető, amit csak szeretnénk: a GMC leginkább egy nagy adag életérzéssel és vagánysággal oldaná meg az egyismeretlenes egyenletet. A Sierra HD All Terrain X a Sierra HD modellcsalád leginkább terepképes kiadása, amelynek alapját a duplafülkés Sierra 2500HD Crew Cab 4WD típus adja. Ez egyébként a harmadik és eddigi legnagyobb X modell a GMC kínálatában, korábban a Canyon és a Sierra 1500 típusokból készült hasonló kivitelű off-road pickup (nyitóképünkön.)
A különkiadás kétféle motorral kérhető, a 6.0 V8 benzintemetővel, vagy a vadonatúj 6,6 V8 Duramax dízelmotorral, amely 451 lóerővel és 1234 Nm-rel amortizálja a hardvert. A terepalkalmasságot offroad-felfüggesztés, Goodyear Duratrac terepabroncsok, a hajtásláncot védő, robusztus burkolat és zárható hátsó differenciálmű fokozza, de a külön megrendelhető LED-es terepfényszórók felszerelésére szolgáló, platóra erősíthető bukókeret, és az oldalsó fellépő is ide sorolható, ha nagyon akarjuk.
Emellett csupa fekete (vagy hófehér) színvilág, motorosan behajtható, utánfutó-kompatibilis külső tükrök, egyedi karosszériaburkolatok, platóvédő bevonat, első-hátsó parkolóradar, fűthető kormány, érintőképernyős infotainment rendszer, távirányítóról zárható plató, távindítás, tolatókamera, állítható pedálsor, fűthető bőrülések és vezeték nélküli okostelefon-töltő szolgál a tulajdonos kényeztetésére.
A csomagnak a Teen Driver, azaz tini sofőr szolgáltatás is a része: a General Motors amerikai márkáinál idén nyáron bevezetett, és fokozatosan egyre több modellre kiterjesztett funkcionalitás egy második kulcsot ad a szülők, illetve a gyerek kezébe. Ha ezzel indítják az autót, a biztonsági övek bekötéséig néma marad az audiorendszer, hang- és fényjelzés figyelmeztet, ha a sofőr túllépi a beprogramozott sebességhatárt, és kikapcsolhatatlanul aktiválódik minden vezetőtámogató biztonsági rendszer.
Emellett a Teen Driver funkció naplózza is az eseményeket, így a szülők leolvashatják a kijelzőről, hogy mekkora távot tettek meg, hányszor lépték át a megengedett sebességet, hányszor nyomtak padlógázt, hányszor közelítettek meg veszélyes mértékben más autókat, és így tovább.