A Párizsi Autószalonon bemutatott 375 lóerős, szárnyas ajtós Hyundai RN30 a hamarosan színre lépő N almárka első típusának előfutára. Hogy a Gurnade Veloster Concept micsoda, arra azonban nem tudunk rájönni – részben azért, mert nem árulták el, részben azért, mert sehol sem tudjuk elhelyezni az autót az észak-amerikai motorsport szövevényes világában.
A Veloster a Hyundai útkeresésének egyik leglátványosabb produktuma volt, és bár Európában mára kegyvesztetté vált, jó látni, hogy vannak még olyan részei a világnak, ahol látnak fantáziát az 1+2 ajtós kupéban. De még mekkora fantáziát: a gyártó a Gurnade Inc. grafikai stúdiót kereste fel, hogy vadítsa meg az autó vonalait. Ők ezt meg is tették, a koreai márka mérnökei pedig elvégezték a látványhoz dukáló műszaki átalakításokat.
Légterelők, szárnyak, szélesítések és egy készletnyi háromrészes felni: a Gurnade olyan optikát varázsolt a Veloster köré, amely akár egy japán autós mangában is megállná a helyét.
Aztán a mérnökön volt a sor: verseny intercoolert, leömlőt és hideglevegő-bevezetést, egyedi motorvezérlést, sportkipufogót biggyesztettek a motorra, a futóművet hatdugattyús fékekkel, egyedi rugóstagokkal, hátsó csatolt lengőkarral, toronymerevítésekkel, a már említett, 19 colos felnikkel és Toyota versenyabroncsokkal toldották meg.
Az autó magenta fényezése is különleges, ahogy a szénszálas kompozitból készült légterelők, hűtőrács, kerékív-szélesítések, csomagtér- és motorházfedél is (utóbbi alá böhöm nyílásokon át áramlik a friss levegő.) A fényszórókon talán nem látszik, de azok sem eredetiek.
Az utastérben versenyülések, versenyövek, homológ bukókeret, LED-es váltóvillám, szénszálas kormánykerék pompáznak, és persze nagy zenét is kapott az autó, mélynyomóval meg mindennel, ami kel.