Jövőre debütálnak az új aerodinamikai szabályok a Forma-1-ben, amelyek a szintén új, szélesebb gumiknak köszönhetően több másodperces köridő-javulásokat hozhatnak. De nemcsak a gumik, hanem az első és hátsó szárnyak szélessége is nő.

A Williams technikai igazgatója még nem tudja, mit várhat a csapat az új szezontól. „Nehéz megmondani, mert egyelőre letaglózó, hogy milyen aerodinamikai ugrásokat produkálunk a jövő évi autóval” – mondta Symonds.

„A szélcsatornában minden egyes héten csak nő és nő a leszorítóerő, de nem hinném, hogy ezzel egyedül lennénk.”

„Biztos vagyok benne, hogy pontosan ugyanez történik 11 szélcsatornában szerte a világon, szóval nem tudunk semmit.”

„Általában vannak céljaink, hogy mit is akarunk elérni az aerodinamikai területen, de a jövő évvel kapcsolatban a sötétben tapogatózunk, mert nem tudjuk, mi a cél.”

„Addig legfeljebb vágyakozásról és álmodozásról beszélhetünk, amíg nem kezdődik el a tesztelés, és nem látjuk, hol tartanak a többiek.”