A Toyota saját márkanév alatt 2017-től megkezdi az üzemanyagcellás buszok értékesítését.  A járművekre már vevő is akadt,  Tokió ugyanis ilyen buszokat vásárolna a jövőben. A japán főváros hamarosan két ilyen, menetrend szerint közlekedő üzemanyagcellás autóbuszt állít forgalomba. Ezeket a következő években több tucat vizet pöfögő busz követheti.  A gyártó számításai szerint a 2020-as olimpiára való tekintettel legalább 100 üzemanyagcellás autóbuszt vásárol.

A Toyota hidrogén-üzemanyagcellás autóbuszát a japán Hinóval közösen fejlesztette ki. A jármű működés közben hidrogénből és a légkör oxigénjéből állít elő elektromos áramot, a folyamat mellékterméke pedig tiszta víz lesz. Az elektromos áramot a villanymotor használja fel, melynek üzemi hangja legalább annyira alacsony, mint az akkumulátoros elektromos buszoké.

A jármű nagy teljesítményű energiatároló egységgel rendelkezik, melynek maximális teljesítménye a 9 kW-ot is elérheti. Ezzel az egységgel az autóbusz akár különleges helyzetekben, például természeti katasztrófák idején, áramforrásként is igénybe vehető. Sőt, a busz által előállított elektromosság akár házi alkalmazás céljából is felhasználható.

A Toyota-csoport a hidrogénre a jövő üzemanyagaként tekint, éppen ezért kiemelt figyelmet fog fordítani az üzemanyagcellás járművek fejlesztésére. A japán óriás már rendelkezik sorozatgyártásban készülő üzemanyagcellás autóval is, melyet azokban az európai országokban is forgalmaznak, ahol fejlesztik az hidrogéntöltő-infrastruktúrát.