Kifejezetten a Las Vegasban rendezett SEMA Show alkalmából készített a Mazda két dögös MX-5-öst, az egyik a csodálatos formájú, nyitható tetős RF-ből készült MX-5 RF Kuro, a másik pedig egy igazi élményautó, a Speedster Evolution, amihez mindenképp ajánlott bukósisakot húzni, hiszen még a szélvédőt is ledobták róla.
A fehérre fényezett Speedster az 50-es évek versenyautóit idézi, de a tervezőcsapat leginkább azt szerette volna megmutatni vele, hogy milyen lehetőségeket rejt még a SkyActiv építési filozófiájuk. Bámulatos, hogy közel 150 kilogrammot tudtak lefaragni az MX-5-ös egyébként is csekély súlyából, így a kiállított darab pehelykönnyű, kevesebb mint 900 kg. Hogy a versenypályán is tökéletes legyen a harmónia, ezért aládobták az MX-5 Global Cup versenyautó állítható futóművét és a 17 colos felniket, amiken BFGoodrich g-Force Rival R1 slickek feszülnek.
A szatén fekete színű, matt-metál fényezésű MX-5 RF Kuro alatt szintén az utcainál komolyabb futómű kapott helyet, ez alá a pályaautós futómű mellett előre kétdugattyús Brembo fékek kerültek.