Zander, aki az elmúlt években az Audi Le Mans-projektjében dolgozott, technikai igazgató lesz a csapatnál. Zander korábban, a BMW-s időkben volt már a Sauber munkatársa, akkor főtervező volt.

F1-es karrierje során megfordult a Toyotánál, a BAR-nál, a Williamsnél és a Honda/Brawnnál is. A technikai igazgatói poszt Mark Smith távozása óta betöltetlen volt a Saubernél, Zander leigazolására az Audi WEC-ből való kiszállásával nyílt lehetőség.

Jövőre nehéz lesz csodát tenni a Sauberrel, a csapat ugyanis az idei, vagyis nem a legújabb Ferrari-motort használja majd. A Toro Rosso főnöke, Franz Tost meglepődött a Sauber húzásán, a Red Bull fiókcsapatánál sosem vágnának bele ebbe újra.

„Nem ismerem a teljes képet, nem tudhatom, hogy a Sauber miért döntött a kifutó specifikáció mellett” – mondta Tost.

„Nem szeretnék ilyen helyzetben lenni, mert ez nagy hátrányt jelent teljesítményben. Az nem baj, hogy a szabályzat megengedi, mert az egyéves motor mindig olcsóbb, mint a legfrissebb, de a csapat mindenképp hátrányban lesz.”

A Toro Rosso az idén viszonylag jó idénykezdet után hamar visszacsúszott a fejlesztési versenyben, már-már csodaszámba megy, ha a tavalyi Ferrari-motorral meg tudnak csípni egy-egy pontszerző helyet.