Számtalan látványos átalakítás volt jelen az idei SEMA Show-n, amire nem csak a tuningcégek, de maguk az autógyártók is komolyan készültek az autós világ egyik legnagyobb eseményére. A sok színes és borzasztóan széles autó között szinte eltűnt ez a szürke Mazda RX-7-es. Pedig az FR Performance által épített gép technikája minden csak nem szokványos.
Nulladik lépésként hosszas tervezési folyamat vette kezdetét, ami alapján minden apró részletet virtuálisan megterveztek a kiszélesített karosszériához igazított csőváztól egészen a legutolsó csavarig. A világon egyedülálló módon 2,6 literes, négy rotoros Wankel motor került az autóba, amihez 98 milliméteres Garrett turbófeltöltőt kapcsoltak és Hollinger RD-6 egyenes fogazású szekvenciális váltót társítottak. Az összkerékhajtást az E36 M3-ból és M5-ösből származó differenciálművek segítik, míg a futómű tervezésekor a Forma-1-es autóknál használt felfüggesztés volt az ötletadó.
Mivel ez az ördögi gép 1200 lóerőt teljesít, szükség volt hatékony fékekre, amik a Wilwoodtól érkeztek. A biztonságról FIA által elfogadott Sparco ülések, ötpontos biztonsági öv és bukócső gondoskodik. A motor vezérlését, a kipörgésgátlót és a nyomatékelosztást pedig Adaptronic rendszer menedzseli.