Miután a japán gyár befürdött legutóbbi nagy szabadidőjárművével, a világ legjobb (belső tér) és legrosszabb (külső dizájn) formaterve címmel egyaránt jutalmazott Tribecával, most óvatosabban közelíti meg a kérdést: a Viziv7 tanulmányautó a lehető legjózanabb formában vázolja a gyár lehetséges zászlóshajóját.

Land Rovert támad a Subaru 1

Megjelenésében legalább egy túlfújt Foresternek hat a Viziv7, éppen ezért nehéz is ránézésre megmondani, mekkora is valójában – nos, nagy: milliméterek híján 5,2 méter, tengelytávja 299 centi. Hely tehát lesz benne bőven, legalábbis gondoljuk, mert belső fotót még nem közölt tanulmányáról a Subaru, arra viszont a névből is rá lehet jönni, hogy három üléssoron hét személyt tud majd szállítani a sorozatgyártású modell.

Az persze még kérdéses, hogy minden idők legnagyobb Subaruja mikor kerül gyártásba, ha egyáltalán megvalósul. A legjobb esetben sem biztos persze, hogy Európába érdemi mennyiség érkezik az extrém méretű autóból, hiszen az óriásterepjáró nem a mi műfajunk.

265/55 R21 méretűek az egyedi rajzolatú koncepcióabroncsok

265/55 R21 méretűek az egyedi rajzolatú koncepcióabroncsok