Ahogy köztudott, a múlt vasárnapi Abu-dzabi Nagydíjon a címvédő Lewis Hamilton korább nyilatkozataival ellentétben úgy próbálta megakadályozni csapattársa, Nico Rosberg bajnoki sikerét, hogy a sport- és az észszerűség határait feszegető „lassúsággal” haladt az élen.

Az angolt többször figyelmeztette, kérte versenymérnöke a gyorsításra, majd miután ennek nem volt haszna, a csapat társfőnöke, a technikai igazgató Paddy Lowe utasította Hamiltont a gyorsításra. Ennek sem volt foganatja.

A csapat másik, „frontember” főnöke, Toto Wolff elárulta, hogy Lowe beavatkozása a legmagasabb szintű fegyelmezési eszköz volt – pontosabban lett volna -, nem is csoda, hogy berágtak Hamiltonra.

„Igen, Paddy és a határozott utasítás a legvégső eszköz a belső szabályaink szerint. Ezeket a szabályokat közösen alkottuk meg jó ideje, még Melbourne-ben (írtuk őket össze) egy asztalnál” – magyarázta az osztrák.

És hogy ő maga miért nem rádiózik?

„Azért mert nekem nincs is rádiógombom ehhez. Ismerem magam annyira, hogy tudjam, veszélyes dolog lenne, jó néhányszor megbánhattam volna utólag, ha én üzenek. Jó, ha az ember ismeri magát, a képességeit, az erősségeit és a gyengeségeit. Én ismerem a gyengeségeimet.”

Bestcars