A Red Bull 2016-ra motornévadó szponzorként megszerezte a McLarennel három évtizeden át együttműködő TAG Heuert. Az energiaital-gyártó nagyobbik csapata most egy újabb régi-régi McLaren-partnert csábított el, a wokingiaknak 1995 óta üzem- és kenőanyagot szállító ExxonMobilt.
„A Mobil 1 és a Red Bull Racing két globális márka, amely osztozik a versenyzés, a teljesítmény és az innováció iránti szenvedélyben. A Mobil 1 több mint harminc éve a Forma-1 ikonikus brandje, az ExxonMobillal való együttműködésünk pedig világszínvonalú szakértelmet jelent” – mondta a Red Bull-főnök Christian Horner.
Nyílt titok, hogy a McLaren a motorszállító Hondához is kötődő BP Castrollal fog össze 2017-re, kérdés azonban, hogy a modern F1-es tapasztalatokkal nem rendelkező olajvállalat képes lesz-e elkapni a fonalat, vagy a Hondához hasonlóan nagyon lassan dolgozza le a lépéshátrányát, amikor az üzemanyagok és olajok a Forma-1-es teljesítménynövelés egyik központi terepévé léptek elő.