Ez a kis japán bestia méltó a hírnevéhez, akik halálra rémültek már benne, nem a levegőbe beszéltek. Első generációja 1983 és 1987 között készült. Alapesetben 1,3 és 1,5 literes motorokat lehetett űzni a bűvös hétezres fordulat felé, de az utolsó két évben volt 135 lóerős ezerhatos is.
De a tökösség igazi jelképe az 1987-1992 között gyártott második generáció, amely apró, de valódi sportkupé. A Honda Williams-szel illetve a McLarennel évekig tönkreverte az F1-es mezőnyt és persze nem mulasztották el hangsúlyozni, mennyire működik a technológiatranszfer a Forma-1 és a CRX motorjai között, például a PGM-FI (Programmed Fuel Injection) befecskendező-rendszerrel.
Európában 150 lóerő volt a maximum, de japán belpiacos verzióként 159 lóerős modellről is tud a Wikipédia.
A legtöbb mára elporladt, vagy felismerhetetlenné faragták, a szépek és jók pedig borsos áron kínálják magukat. Ezért érdekes mai fogásunk, mert bár elindult a szörnyeteggé válás útján, még talán menthető. Persze, ha valaki menteni akarja.
A gép kereskedésben áll, komoly infó nincs róla, csak az ára (350 000 Ft), meg a képek, bár a utóbbiak elég beszédesek.