A Dodge Challenger az egyik legnépszerűbb izomautó Amerikában, a brutális Hellcat változatot is szinte kapkodják a vásárlók kedvező ára miatt, van, akinek azonban nem kell a mindent elsöprő erő és a gumiszaggató nyomaték, inkább csak a formát szeretné élvezni, a hajtáslánc örömfaktora másodlagos. Nekik készült a Challenger GT változat, amit V6-os motorral és összkerékhajtással kínálnak.
Az izomautók elszánt kedvelői bizonyára megmosolyogják majd a hathengeres, mind a négy kerekét hajtó járgányt, hiszen ez elég távol áll a műfaj eredeti szemléletétől. Pedig a GT változat adatai önmagában több mint tisztességes dinamikát ígérnek, a 3,6 literes Pentastar V6-os motor teljesítménye 6350-es fordulattól 306 lóerő, maximális nyomatéka pedig 363 Nm, ami már 4800-tól jelen van.
Természetesen az összkerékhajtást úgy hangolták, hogy alapvetően a nyomaték 100%-át a hátsó kerekek kapják, de ha a szenzorok úgy érzékelik, hogy szükség van még egy hajtott tengelyre, akkor azonnal átcsoportosítja a nyomatékot. A Dodge szerint ettől megmaradt az autó élvezetes vezethetősége, ezért a nehézségigyorsulás-mérőt és a köridőmérőt sem hagyták el a fedélzeti rendszerből. A belteret óvatosan díszítették, nappa bőr és Alcantara ülések kerültek a GT változatba, sportkormány i sjár, és Alpine audiorendszer biztosítja a megfelelő hangzást.