A napokban felmerült, hogy a következő Lexus LS-ből hidrogén-üzemanyagcellás változat is készül majd. Ez azonban egyelőre nem aktuális: a januárban bemutatkozó új széria fedélzetén egyelőre nem lesz öko-áramfejlesztő –  bár egészen biztos, hogy hibrid (vélhetően az LC500h hathengeres benzinmotorra épülő hajtáslánca) a kezdetektől lesz a kínálatban.

Az új modell ugyanarra a GA-L padlólemezre épül, mint az imént említett luxuskupé, természetesen nyújtott tengelytávval. Ahogy a nyitóképen is látszik, fizimiskáját alapvetően az LC után mintázták; állítólag a sziluettje is inkább kupés lesz, mint klasszikus háromdobozos lépcsőshátú.

Az utastér a gyár tájékoztatása szerint „fényűző részletek és jövőbe tekintő technológia segítségével biztosítja a globális zászlóshajótól elvárható luxusélményt.”

További részletek az egy hónap múlva nyitó Detroiti Autószalonon.