A McLarent még a 2013-as idény végén hagyta el a Vodafone, az egykor szebb napokat látott brit csapat pedig azóta sem tudott újabb névadó szponzort keríteni, sőt, úgy általában elég kevés a logó az autójukon.
Az egyik ok az, hogy a korábbi főnök Ron Dennis bevallottan igen magas árat szabott meg minden érdeklődő számára, de utódja, a motorsportmarketing-szakember Zak Brown sem ígér azonnali sikert:
„Egyértelmű, hogy üzleti szempontból – ami a hozzám legközelebb eső terület – kulcsfontosságú. Azonban inkább 2018-ra terveznék, 2017 már itt van a nyakunkon” – mondta a GPUpdate.netnek, hozzátéve, hogy a jelenlegi gazdasági környezetben nem lesz könnyű a dolga.
„Minden csapat számára nehéz idők ezek. A névadó szponzori pozíció pedig nem olcsó dolog, de nagyon értékes is, globális megjelenés, szóval megéri. Csak most érkeztem, szóval nem tudom, hányszor maradtunk le az üzletről eddig, de semmiképp sem gondolom, hogy akár 2018-ra is könnyű lesz névadót találni.”