A Sprinter Extreme névre keresztelt furgon olyan, mint egy ragadozó a dzsungelben: rejtőzködve várakozik, majd amikor eljön az idő, kíméletlen gyorsasággal csap le áldozatára. Dinamizmusát 2.1 literes, négyhengeres, 161 lóerős BlueTec dízelmotorjának köszönheti, mely 360 Nm-es maximális forgatónyomatékkal rendelkezik. Az erőforráshoz hétsebességes G-Tronic automata sebességváltó csatlakozik.

A hat méter hosszú jármű terepjáró képességeit többek között az emelt felfüggesztésnek, valamint az összkerékhajtásnak köszönheti. Emellett a fokozott biztonság és kényelem érdekében bead lock felnikkel és off-road gumikkal szerelték fel.

Sprinter_Extreme_Concept_1

A Sprinter Extreme 3,2 tonnát tud elcipelni a hátán, továbbá akár 3,5 tonnát is képes elvontatni, ha szükség van rá. Ráadásul a Scattolini ScattoMaax által épített plató billenő funkcióval is rendelkezik, így egy esetleges hosszas lapátolás is megspórolható vele.

Az extrém Sprinter a Renntech tuning cég terméke, melyet az idei Chicago-i autókiállításon mutattak be. Bár alapvetően hobbi teherautónak szánták, az is lehet, hogy a Jurassic World forgatásánál lecsapnak rá, hiszen fényezése a dinós filmet idézi.