Három és fél másodperc százra, 336 km/óra végsebesség: ezek a menetdinamikai sarokszámok egy Ferrari, Lamborghini vagy McLaren adatlapján is jól mutatnának, ezúttal azonban egy luxustúrakupé: a Bentley Continental facsarja ki magából ezt a teljesítményt.
Persze nem alapkivitelében: a hatliteres, W12-es motort 710 lóerősre edzették, nyomatéka 1017 Nm – az eddigi legerősebb Continental, a Speed modell 642 lóerőt és 840 newtonmétert rántott elő ugyanebből a blokkból.
Ezt a hegybontó erőt módosított áthidalású váltómű viszi át a négy hajtott kerékre (60 százalékát hátra), a mindkét tengelyre ható nyomatékvektor szabályozási rendszer a GT3 R utcai versenyautón alkalmazott megoldás továbbfejlesztett változata.
A lassításról karbon kerámia fékrendszer gondoskodik; a tárcsák a 21 colos, kovácsolt alumíniumfelnikkel együtt összesen 20 kilós megtakarítást eredményeznek; további öt kilót nyerhetünk a titán kipufogórendszer megrendelésével.
A Supersports nemcsak a legfürgébb és legerősebb, de a legkönnyebb is (2280 kg menetkész tömeg) a Continental GT modellcsalád tagjai közül.
Újak a lökhárítók, alattuk karbonrostból van a splitter, illetve a diffúzor. A képet sötét krómelemek, szénszálas légbeömlők, fekete kipufogóvég teszi teljessé. A brutális hátsó szárny opciós tétel.
Az autó kabrió kivitelben is rendelhető; ez 330 km/órára képes, és 3,9 mp alatt gyorsul százra.