Bár konkrét időpontot és összeget nem árultak el, annyi tudható, hogy lassan teljes kört alkothat az M0-ás autópálya. Budakeszinél ráadásul egy 5-10 kilométer hosszú alagút is épülhet, valamint völgyhíd is lehetséges a még hiányzó szakaszon.

A Nemzeti Infrastruktúra Zrt. listája szerint harminc darab autópálya-építés előkészítésén dolgoznak, amiben benne van egyebek mellett az Eger melletti M25-ös, az M60-as Pécstől a barcsi országhatárig tartó szakasza, a Vasvár és Zalaegerszeg közötti M9-es, az M8-as Kecskemét és Nagykőrös közötti szakasza, valamint a budapesti körgyűrű, az M0-ás sem marad ki a tervek közül. Legutóbbi ráadásul éppen körbe is érne a hiányzó szakasz megépülésével.

showpicAz előzetes tervek szerint a Megyeri híd meghosszabbításaként egy nagyságrendileg 8 kilométeres útszakaszt kell majd megépíteni, ami magába foglal majd két alagutat – melyek közül az egyik 2, a másik pedig 3 kilométeres – valamint két völgyhidat is. Mellette előkészítés alatt van az M0-ás másik szakasza is, amely 18 kilométeres lesz és 5-10 kilométernyi alagút lesz ezen a részen, ami Budakeszi és Biatorbágy térségét érinti majd. Az új szakaszok szintén 2×2 sávosak lesznek.