Nem kevesebb mint öt üzemmódban változtatható a Ford GT 10 colos digitális műszeregységének a megjelenése. Nem öncélú grafikai gegekről van szó, hanem funkcionális, lényegre törő differenciákról.

Az egyes lehetőségeket profi felhasználók segítségével finomították. Egy Le Mans-i versenyző javaslatára például track (pálya) üzemmódban hangsúlyos megjelenítést kap, amint a V6-os motor a leszabályozási határhoz közelít. Emellett a sportos menetdinamikával kapcsolatos információk fontossági sorrendjét is versenyzői vélemények alapján határozták meg.

Az ötféle (az alábbi animáción négy látható) üzemmód között a kormányról lehet váltani, a megjelenő adatok így változnak.

Versenyműszerfal a Fordtól 1

Normál üzemben középen a sebességmérő, balra a fokozati kijelző, az üzemanyagszint és a motorhőfok bal fent. A fordulatszámot progresszíven változó fordulatszámmérő mutatja: az alsó tartományban sűrű a skálázás, fent, ahol tényleg nem mindegy, pontosabb a megjelenítés.

A vizes aszfalt üzemmód kék színnel és csillogó háttérrel emlékeztet arra, hogy csúszós aszfalton közlekedünk.

Sport üzemben a sebességmérő jobbra tolódik, a fokozatkijelző számai a legnagyobbak.

Versenypályára szánták a Track Mode-ot, ennek megfelelően fekete alapon jól leolvasható piros számok jelzik ki a fokozatot, a fordulatszámot, a hűtővíz és az olaj hőfokát, az olajnyomást és az üzemanyagszintet.

A Vmax üzem a végsebesség eléréséről szól, ezért a műszerfalat a sebességmérő uralja, a fordulatszám épp csak jelzésértékűen jelenik meg. Leolvasható viszont a hőfok, az olajnyomás és a töltőnyomás, valamint külön elhelyezve a benzinszint.