A két darab EZ10 típusú elektromos midibuszt a légszennyezés és a közlekedési dugók elleni küzdelem jegyében állították forgalomba. A járművek GPS-vezérléssel közlekednek menetrend szerinti forgalomban, a párizsi Lyon és az Austerlitz pályaudvar között.
Az önjáró buszokon legfeljebb hat fő számára van ülőhely, emellett 4-6 állóhellyel rendelkeznek. Ez első hallásra nem sok, pedig a járműben egyáltalán nincs kormánykerék, de még műszerfal sem. A járműveket az Easymile francia cég fejlesztette ki. A midibuszt más országokban, többek között az Egyesült Államokban is tesztelik. Emellett hamarosan a francia főváros egy másik kerületében, két nagy közpark közötti útvonalon is kipróbálják őket.
A francia polgármester, Jean-Louis Missika szerint az önvezető járművek 20 éven belül megváltoztathatják Párizs utcaképét. Párizs ugyanakkor 2025-re autóbuszflottájának 80 százalékát elektromosra, 20 százalékát pedig CNG hajtásúra cserélné.
Nem az Easysmile az egyetlen önvezető midibusz a világon. Az amerikai Olli ugyancsak kéttengelyes, automata vezérlésű buszokat gyárt, emellett egy másik francia cég, a Nayva is az önvezető midi buszok fejlesztésén dolgozik.