Módosított első és hátsó kialakítással, 19 colos óriásfelnikkel, egyedi felszereltséggel lép színre a Škoda Kodiaq Scout, amellyel a szabadidőjárművek fokozott terepképességű alosztályában próbál szerencsét a cseh gyártó.

A Kodiaq Scout megalkotásánál nem alkalmaztak titkos összetevőket: valódi funkcióval csak az ezüst színű fenéklemez-védelem bír, az összes többi tétel (a sötétített ablakok, az ezüst színű tetősínek, a  19 colos, egyedi felnik) csupán a megjelenést javítja.

Sárbarát verzió kap a legnagyobb Škoda 1

Minden egyéb a Kodiaq meglehetősen gazdag fegyvertárából való, az összkerékhajtástól a lejtmeneti ereszkedés-szabályozótól a visszagurulás-gátlón át a minden fedélzeti rendszer működésére ható üzemmódváltó hó-programjáig. Vezetőtámogató rendszerekből különösen sokat kínál amúgy a Kodiaq, vontatmány-stabilizáló, holttérfigyelő, gyalogosérzékelő és 360 fokos panorámakamera is került az autóba – nem csak a különkiadásba, hanem minden verzióhoz. A terepgeometria is kedvező, a szabad hasmagasság 194 mm, a terepszög elöl 22,0, középen 19,7, hátul 23,1 fok.

6-Kodiaq_Scout_REAR

Az Alcantara ülésekkel, acél pedálokkal, nyolchangszórós multimédiával szerelt Škoda Kodiaq Scout márciustól rendelhető, kizárólag összkerékhajtással, négyféle motorral. Benzinesből az 1.4 TSI (150 LE, 9,8 mp, 197 km/óra) és a 2.0 TSI (180 LE, 8,0 mp, 207 km/óra), míg dízelből a 2.0 TDI 150 és 190 lóerős kiadásai állnak rendelkezésre: előbbi 9,5 utóbbi 8,9 mp alatt gyorsul százra, végsebességük 197, illetve 210 km/óra.