Havas úton óvatoskodtak a prototípussal a skandináv helyszínen a Porsche tesztpilótái: bár első blikkre úgy tűnhet, a képeken a jelenlegi modell látható, az ismerős karosszéria alatt már a vadonatúj, következő generációs Porsche 911 technikája vizsgázik.
A hátsó lökhárító és a 2×2 kipufogó-kiosztás a 911 Turbóról származik, ez azonban nem biztos, hogy azt jelenti, hogy máris a csúcsverziót fejleszti a gyár. Az viszont valószínű, hogy nagyobb lesz az új generációs modell nyomtávja.
Ez a változás nem csupán a fokozott stabilitás szükséglete indokolhatja, hanem a rebesgetett hibrid hajtáslánc is, hiszen az akkumulátorok, villanymotor(ok) extra helyigényét ki kell valahogy elégíteni.
Ha hibrid lesz is a 911, szinte biztos, hogy megtartják a hathengeres motort – négy hengerrel túl sokat veszítene presztízséből az autó.
Mivel a jelenlegi 911-generációt nem egészen egy éve frissítette a Porsche, jó pár évig húzza még az igát.