Durván egy év múlva érkezik meg az Audi A6 utódja. Az ötödik generációs szedán formavilágáról a jelenlegi A4 dizájnját elnézve alkothatunk képet magunknak: még határozottabb élek, szaggatott lámpatestek határozzák meg a kombi, limuzin és négyajtós kupé (A7) kivitelben egyaránt forgalomba kerülő autó formatervét.
A frissen megújult, néhány hónapon belül forgalomba kerülő BMW 5 és az ereje teljében lévő Mercedes E-osztály ellenében új padlólemezt, vadonatúj motorkínálatot és modern technológiai tartalmat vet be az Audi. Nem lesznek hagyományos kapcsolók, helyettük dupla, az érintésről fizikai visszajelzést adó érintőképernyő szolgálja ki a funkciókat.
Az Audi A8-assal közös platformra épülő modellcsalád mintegy 100 kilóval lesz könnyebb a jelenlegi szériánál, a hajtástechnológiák kérdésében pedig az Audi Q7 adhat támpontot: 48 voltos fedélzeti elektromos rendszer által kiszolgált elektromos turbófeltöltők, félautonóm mobilitási technológiák, konnektoros hibrid hajtáslánc szerepel a palettán, és elképzelhető, hogy teljesen kiszorul a modellcsaládból a kézi sebességváltó.