Folyamatosan erősödik a globális prémiumszegmens, és a BMW meg is lovagolja a lehetőséget: modellfrissítésekkel, generációváltásokkal, valamint leporolt vagy vadonatúj modellek bevezetésével veszi ki a részét az egyre öldöklőbb küzdelemből.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy az újdonságok egy részéről már beszámoltunk: az új 5-ös kombi és a ráncfelvarrott 4-es sorozat márciusi világpremierjét már teljeskörűen előkészítette a gyár. Nem kaptunk ellenben még információt a BMW 5GT helyébe lépő BMW 6GT-ről, a harmadik generációs x3-ról és a teljesen vadonatúj BMW X7-ről, amelyek ugyanúgy idén érkeznek, mint az X2 Concept sorozatgyártású verziója.
Aki a BMW M-re gerjed, arra is szép idők várnak: a BMW M5 mellett a BMW M2 GTS is 2017-es újdonság lesz, és még az év vége előtt megújult a 2-es kupé és kabrió.
Fontos, rég várt újdonság a 2018-ban megújuló BMW 8-as sorozat, amely 19 évvel az eredeti kupécsalád gyártásának beszüntetése után tér vissza körünkbe. Aztán ott van a Toyotával közös Z4-utód (valószínűleg Z5 néven), a megújuló 1-es, 3-as, X4-es és X5-ös, és persze bevezetik a BMW i8 Spydert. Utóbbi elektromos családja 2021-re két fontos taggal bővül: jön a Vision Next 100 szériaverziója, majd végül az i5.