Barcelonában kedden folytatódott a 2017-es Forma-1-es idény előszezoni tesztje. A délelőtt újra a Mercedes fölényét hozta, Lewis Hamilton neve mellé került a legjobb köridő és a legnagyobb megtett táv is. Az angol megint lefutott egy „versenyt”. A W08-asról lekerült a cápauszony, ugyanakkor érdekes, kettős T szárnyat szereltek fel rá.

A második legaktívabb csapat a Ferrari volt, az állítólag megfázással küszködő Kimi Räikkönen 47 kört tett a vörös autóba, 1,8 másodperces lemaradásának nagy részét pedig a Hamilton által használt szuperlágy és a SF70H-n alkalmazott közepes keverék közti különbség tette ki.

barcelona_teszt02_05

Szintén jól ment a Toro Rosso, valamint a Haas és a Red Bull, de a többieknél akadtak már ilyen-olyan gondok.

A Renault-nál a délelőttöt gyakorlatilag végigszerelgették, a Saubernél valami probléma volt a Ferrari-erőforrással, így Antionio Giovinazzinak csak 5 kör jutott, a Force Indiánál Esteban Ocon is későn ment ki a pályára, majd egyszer leállt a bokszutcában, a Williams újonca, Lance Stroll pedig kipördült, és bár visszavitte az autót a garázsba, hosszasan javítgatni kellett az FW40-est, majd bejelentették, hogy keddre be is fejezték a munkát, délután nem gurul ki az autó.

A McLaren délelőtt 29 kört szedett össze Stoffel Vandoorne-nal, ugyanannyit, mint a nyitónapon Fernando Alonsóval, de ugyanúgy gondjaik is voltak, mint hétfőn. A belga pilóta első, installációs köre végén már motorerő nélkül gurult be a bokszutca bejáratába, rövid szerelés után kiment, de később a csapat jelezte, hogy a teljes Honda-erőforrást cserélni kell.

barc_teszt02_de