Felesleges lenne szaporítani a szót, vegyük sorra az autókat, aztán nézzétek meg, hogy melyikük üti be gyorsabban a jackpotot. Esetünkben a 150 mérföld/órát, azaz a 240 km/h-t.

Honda NSX: duplaturbós benzinmotor, amely a maga szerény 507 lóerős teljesítményével csakis a hátsó tengelyt hajtja. Ehhez jön még három villanymotor. Az első egyenesen a főtengelyre építve kapott feladatot. Teljesítménye 35 kW, legnagyobb forgatónyomatéka 148 Nm, és az a dolga, hogy a belsőégésű motor turbólyukát kiküszöbölje percenkénti 500 és 2000 fordulat között. A másik kettő egyenként 27 kilowattos és 74 newtonméteres, s egy bolygóműben kaptak munkát az első tengelyen, így az NSX minden kereke hajtott.

Porsche 911 Turbo: az új 911 Turbóban két darab, változó geometriájú turbófeltöltő dolgozik, aminek lényege, hogy mindig legyen elegendő nyomás. A teljesítmény folyamatosan épül fel, és mindig van elég, a Turbóban 1950 és 5000-es fordulat között 660 Nm nyomaték biztosít kiemelkedő rugalmasságot. Az 540 lóerős autó papíron 3 másodperc alatt éri el a 100 km/órát, lássuk, mennyi idő alatt gyorsul 240-re!

Nissan GT-R: A 3,8 literes duplaturbós V6-os motor teljesítményét az elődmodelléhez képest 20 lóerővel növelték. A motor 570 lóerőt ad le 6800-as fordulatszámon, maximális nyomatéka 637 Nm, egyfelől a megnövelt turbónyomás, másrészt a korábbi Nismo változathoz fejlesztett hengerenkénti gyújtásvezérlés bevetése nyomán.