A Toyota i-TRIL városi járművecskét autónak nevezni talán túlzás, de ez semmit sem von le az érdemeiből, ahogy a hozzá kifejlesztett Goodyear okosabroncsok sem lesznek kevesebbek attól, hogy egy feles méretű gépkocsira szerelték fel őket.
A Goodyear CityCube abroncskoncepció neve ellenére nem kocka alakú, sőt: mivel az i-TRIL első futóműve bedől a kanyarba, a tervezők a motorkerékpárokhoz hasonló keresztmetszetben gondolkodtak, míg hátul szélesebb, aszimmetrikus (belül tömörebb, ezért íven jobban tapadó) abroncs dolgozik. Az első, keskenyebb abroncsok remekül vezetik el a vizet az aszfaltról, így lehetővé vált a simább felület kialakítása, ami hosszabb élettartamot és csekélyebb gördülési zajt eredményet, kedvező tapadás mellett.
Sajnos pont az abroncs leginnovatívabb technológiájáról: az útminőséget érzékelő, és azt az autó ütközéselkerülő szoftveréhez további funkcióról nem szól egy árva szót sem a Goodyear. Csak feltételezzük, hogy a névadó kocka-sorminta (a futófelületen, az oldalfalon és a vállrészen) szerepet játszik ebben, de ha nem, csak szép, annak is szívből tudunk örülni.