Semmilyen értelemben nem konvencionális autó az első kínai szupersportkocsi. Három ülése van (a vezetőé középen), ajtaja nincs, hanem a vadászgépekhez hasonlóan nyílik a kabin teteje. Elektromos motor hajtja, de nem is egy központi egység, nem is négy agymotor, hanem hat darab, kettő-kettő az első kereket, egy-egy a hátsókat. Az autó akkumulátorát belsőégésű range extender tölti, de nem dugattyús motor, hanem egy gázturbina, ami gázolajat éget. És ez a dízel-elektromos, hatmotoros izé a maga 1287 lóerejével 2,5 másodperc alatt van százon, végsebessége 320 km/h.

Ezek az adatok a csúcsváltozathoz tartozó számok. A gyártó egészen komolyan gondolja, hogy ez a Batmobile ténylegesen igazi vevőkhöz kerüljön, 96 darab gyártását tervezik 2018-ban. A kedves vevő igény szerint  három különböző akkumérettel, akár hatnál kevesebb elektromos motorral és különböző teljesítményű gázturbinákkal konfigurálhatja Ren-jét.

A ruha alatt még jobban néz ki a gázturbinás járgány

A ruha alatt még jobban néz ki a gázturbinás járgány

Állítólag telecsurgatott 80 literes tankkal és feltöltött akkukkal akár 1126 km-t is meg tud tenni az 1,7 tonnás csúcsváltozat, de aki többre becsüli a hatótávot a gyorsulásnál, könnyebb-gyengébb változatot vesz, ennél jóval messzebbre juthat, mielőtt be kell állni a konnektorhoz vagy a diesel-kútoszlophoz. A tisztán elektromosan megtehető hatótáv 200 km.

Pucéran is gyönyörű

Pucéran is gyönyörű

A pontos árról még nincsenek hivatalos információk, de a szaksajtóba kiszivárgott hírek szerint kb. 785 millió forintot kell Centrum-szatyorba pakolni annak, aki a Bugatti Chiron-nál jóbb tömeg/teljesítményű szupersport-izéből szeretne egyet hazavinni a garázsába.