Az évtized végére nagyon forró lesz a Tesla Model S lába alatt a talaj: addigra ugyanis forgalomba állítja elektromos szuperszedánját a Porsche. Az egyelőre csak Mission E néven ismert koncepció a Panamera alá tagozódik be, évi 20 ezer példányban készülnek gyártani, és akárcsak az összes többi Porsche (de azt is mondhattuk volna: mint minden normális autó), eltérő teljesítményszinteken lesz elérhető.
Hogy ez pontosan mit jelent, nem tudni, de az biztos, hogy az autó komoly, 500 kilométeres hatótávolságot és negyedórás villámtöltési opciós kínál majd – kérdés, hogy együtt vagy külön-külön.
Ráadásul elképzelhető, hogy a vásárlók utólag is módosíthatják majd autójuk képességeit: a Tesla mintájára a Porsche is bevezetheti a távolból végrehajtott szoftverfrissítések szolgáltatását, amivel akár új funkciók vagy nagyobb teljesítmény is ráprogramozható a kocsira.
A tanulmányautó két villanymotoros konfigurációja vélhetően a szériamodellnél is megmarad majd, közel 600 lóerővel és 3,5 másodperces 100-as gyorsulással számolhatunk – ez vélhetően nem az alapmodell, inkább egy közepes kivitelű verzió lesz. Vezeték nélküli töltés, összkerékkormányzás is kerülhet a kocsiba.