Az Elise bevezetése óta legnagyobb fogyókúráján van túl: a lítiumion-akkumulátor (mínusz 9 kg) a szénszálas versenyülések (-6 kg), új kovácsolt alufelnik (-5 kg), szénszálas olaj- és víztöltőfedél, bukókeret- és motorborítás, valamint plexi hátsó szélvédő (-6 kg), valamint spéci féktárcsák (-4 kg), szénszálas küszöbpanelek (-40 dkg), továbbá a lökhárítók, lámpák és a hűtőrendszer tartóelemeinek átdolgozása (-10 kg) meghozta az eredményt: a nyitott váltókulisszát (-1 kg) is beleszámítva az autó száraz tömege 798 kg-ra csökkent.

Betegesen sovány ez a Lotus Elise 1

Ehhez kétféle motort kínál a Lotus: az 1,6 literes (135 LE) alapverziót és a sportkipufogóval szerelt 1,8-as kompresszoros Elise Sprint 220-at (220 LE).

Újak a lökhárítók, a beltér felületeit  kívánságra Alcantara borítja, a szénszálas küszöb még a beszállást is megkönnyíti, hiszen akár 1 centivel keskenyebb, mint az alapverzióé. A felfüggesztés nem változott.

06-20170317105518-ccc10b58