A Pekingi Autószalonon fogja bemutatni kompakt terepkupéját a Škoda. Az autó nyilván belsőégésű motorral kerül majd forgalomba, de az előtanulmány elektromos hajtásláncot kap. Nem is akármilyet: a két tengelyt összesen 305 lóerő teljesítményű villanymotorpáros hajtja, szelektíven osztva meg a nyomatékot, a lítiumion akkumulátor egy feltöltése félezer kilométerre elegendő. A végsebesség 180 km/óra.

2-VISION-E-back

Az autó (4645 x 1917 x 1550 mm; 2850 mm tengelytáv) valamivel rövidebb, alacsonyabb és tágasabb a Kodiaqnál (4697 x 1882 x 1655; tengelytáv 2791 mm). Fontosabb jelzőszám ezeknél a hármas: tudniillik hármas szintű autonóm közlekedésre képes a kocsi, azaz egyedül közlekedik dugóban és autópályán, tartja a sávot, akár kanyarodva, képes önállóan előzni, megkeresi és használja a parkolókat.

Ami a Škoda elektromos stratégiáját illeti, a Superb plug-in hibrid verziója nyitja a sort 2019-ben; az első tisztán elektromos járműve már 2020-ban piacra kerülhet, és öt éven belül további négy villanyautó sorakozik fel mellé.