Ötvenegyedik éve zarándokolnak el a Jeep rajongói a Moab sivatagba, hogy az extrém sziklaképződményeken kipróbálják, mire is képesek imádott járgányaik. A Jeep hagyományosan jó pár tanulmányautót hoz el a dzsemborira, mindegyiket szigorúan olyan alkatrészekből megépítve, amiket bárki megvásárolhat a gyári tartozékkatalógusból.
Az idén 25 éves Grand Cherokee jubileumán az eredeti, 1993-as modell előtt tiszteleg például a Grand One tanulmány, a karosszériát díszítő fabetétektől a műszerfalon elhelyezett ős-mobiltelefonig. Öt centis futóműemelés, elöl-hátul zárható differenciálművek, 5.2 V8 benzinmotor négyfokozatú automata váltóval. Ez mondjuk fáj.
Jeep Quicksand Hot Rod terepre: hatfokozatú kéziváltó, a gépházfedél alól kikandikáló V8-as HEMI motor, nyújtott tengelytáv, nulla szélvédelem.
Jeep Quicksand Hot Rod terepre: hatfokozatú kéziváltó, a gépházfedél alól kikandikáló V8-as HEMI motor, nyújtott tengelytáv, nulla szélvédelem.
Fotó megosztása:
Jeep Safari Igazi családi járgány a szélvédelmet tökéletes kilátással kombináló Wrangler. Átlátszó teteje csak a kezdet; tartozik hozzá egy drón, a lámpák mind LED-esek, a szélvédőt megdöntötték. Az ablakok alumínium keretre feszített plexilapok, az ajtónyílások cipzárral megközelíthetők, a hátsó kagylóülések kifelé fordulnak. 3.6 V6 hatfokozatú automatával, 5 centis emelés, menet közbeni kerékfújást lehetővé tevő kompresszor.
Jeep Safari Igazi családi járgány a szélvédelmet tökéletes kilátással kombináló Wrangler. Átlátszó teteje csak a kezdet; tartozik hozzá egy drón, a lámpák mind LED-esek, a szélvédőt megdöntötték. Az ablakok alumínium keretre feszített plexilapok, az ajtónyílások cipzárral megközelíthetők, a hátsó kagylóülések kifelé fordulnak. 3.6 V6 hatfokozatú automatával, 5 centis emelés, menet közbeni kerékfújást lehetővé tevő kompresszor.
Fotó megosztása:
Jeep Luminator Ahogy neve is mutatja, nem csak a terepet uralja, hanem a fényt is: alighanem az extrakatalógus összes fénykibocsátó kütyüjét felszerelték rá. A motorházfedélen futófény idézi a márkaidegen Knight Ridert, a tetőn napelemek és dróndokkoló állomás figyel.
Jeep Luminator Ahogy neve is mutatja, nem csak a terepet uralja, hanem a fényt is: alighanem az extrakatalógus összes fénykibocsátó kütyüjét felszerelték rá. A motorházfedélen futófény idézi a márkaidegen Knight Ridert, a tetőn napelemek és dróndokkoló állomás figyel.
Fotó megosztása:
Jeep Trailpass Az új Compass Trailhawk extrém terepképességeit még tovább fokozó autó igényes belső kivitelt, 2,4-es benzinmotort és kilencfokozatú automata váltót kapott.
Jeep Trailpass Az új Compass Trailhawk extrém terepképességeit még tovább fokozó autó igényes belső kivitelt, 2,4-es benzinmotort és kilencfokozatú automata váltót kapott.
Fotó megosztása:
Jeep Switchback Mindent-bele terepmester 3.6 V6 benzinmotorral és a Mopar tartozékkínálatának hiánytalan szortimentjével.
Jeep Switchback Mindent-bele terepmester 3.6 V6 benzinmotorral és a Mopar tartozékkínálatának hiánytalan szortimentjével.
Fotó megosztása:
Jeep CJ66 A tavaly novemberben, a SEMA kiállításon már bemutatott retro-hős három generációnyi Wranglerből legózta össze magát. 383 lóerős V8-s HEMI blokk, hatos kéziváltó, minimalista kivitel.
Jeep CJ66 A tavaly novemberben, a SEMA kiállításon már bemutatott retro-hős három generációnyi Wranglerből legózta össze magát. 383 lóerős V8-s HEMI blokk, hatos kéziváltó, minimalista kivitel.
Fotó megosztása:
Jeep CJ66 A tavaly novemberben, a SEMA kiállításon már bemutatott retro-hős három generációnyi Wranglerből legózta össze magát. 383 lóerős V8-s HEMI blokk, hatos kéziváltó, minimalista kivitel.
Jeep CJ66 A tavaly novemberben, a SEMA kiállításon már bemutatott retro-hős három generációnyi Wranglerből legózta össze magát. 383 lóerős V8-s HEMI blokk, hatos kéziváltó, minimalista kivitel.
Fotó megosztása:
Jeep CJ66 A tavaly novemberben, a SEMA kiállításon már bemutatott retro-hős három generációnyi Wranglerből legózta össze magát. 383 lóerős V8-s HEMI blokk, hatos kéziváltó, minimalista kivitel.
Jeep CJ66 A tavaly novemberben, a SEMA kiállításon már bemutatott retro-hős három generációnyi Wranglerből legózta össze magát. 383 lóerős V8-s HEMI blokk, hatos kéziváltó, minimalista kivitel.
Fotó megosztása:
Jeep Safari Igazi családi járgány a szélvédelmet tökéletes kilátással kombináló Wrangler. Átlátszó teteje csak a kezdet; tartozik hozzá egy drón, a lámpák mind LED-esek, a szélvédőt megdöntötték. Az ablakok alumínium keretre feszített plexilapok, az ajtónyílások cipzárral megközelíthetők, a hátsó kagylóülések kifelé fordulnak. 3.6 V6 hatfokozatú automatával, 5 centis emelés, menet közbeni kerékfújást lehetővé tevő kompresszor.
Jeep Luminator Ahogy neve is mutatja, nem csak a terepet uralja, hanem a fényt is: alighanem az extrakatalógus összes fénykibocsátó kütyüjét felszerelték rá. A motorházfedélen futófény idézi a márkaidegen Knight Ridert, a tetőn napelemek és dróndokkoló állomás figyel.
Jeep Trailpass Az új Compass Trailhawk extrém terepképességeit még tovább fokozó autó igényes belső kivitelt, 2,4-es benzinmotort és kilencfokozatú automata váltót kapott.
Jeep Switchback Mindent-bele terepmester 3.6 V6 benzinmotorral és a Mopar tartozékkínálatának hiánytalan szortimentjével.
Jeep CJ66 A tavaly novemberben, a SEMA kiállításon már bemutatott retro-hős három generációnyi Wranglerből legózta össze magát. 383 lóerős V8-s HEMI blokk, hatos kéziváltó, minimalista kivitel.
Az autókról rövid videókat is készített a Jeep. Ezeket itt tekintheted meg.