Citroën C3 Picasso (2016. szeptember 8. – október 14.) Az utasoldali elülső légzsák indító egysége hibás lehet, oldalirányú ütközés esetén nem old ki.
Fiat Talento (2016. március-október) A raktérben kialakított rakományrögzítő kampók teherbírását helytelenül tüntették fel, így előfordulhat a túlterhelés, és ezáltal a rakomány elszabadulása.
Volkswagen Up, e-Up, Polo, Scirocco, Passat, Golf, Sportsvan, Touran, Tiguan, Amarok, T5, Transporter (2016. július 8. – 2017. február 6.) Egyes példányok légzsákját rossz összetételű indítópatronnal látták el; a vezető- vagy utasoldali légzsák, illetve az övelőfeszítő nem lép működésbe baleset esetén.
Dangel Peugeot Bipper Trak, Dangel Citroën Memo trek (2012. január 1. – 2016. március 30.) A francia 4×4 specialista által átépített törpefurgonokon nem megfelelő állító alátétet alkalmaztak a hátsó felfüggesztésnél. Így nagy igénybevétel esetén repedések keletkezhetnek a hátsó tengely és a karosszéria csatlakozási pontjánál.
Citroën C4 és DS4 (2009 – 2016) A motorházfedél reteszét oldó bovdent rosszul rögzítették, ezért menet közben felnyílhat a fedél, ami balesetet okozhat.
Alfa Romeo Giulietta és Mito (2010. szeptember – 2015. december) Hibás felfúvórendszer miatt a kétfázisú légzsák második üteme rosszul vagy egyáltalán nem nyílik ki.
Renault T, D és D-Wide teherjárművek (2014. november 3. – 2016. november 17.) Bizonyos helyzetekben a hátsó felfüggesztés csavarkötései menet közben meglazulhatnak, ami a hátsó tengely elmozdulását okozhatja. Ennek következtében a jármű elveszítheti stabilitását, és letérhet a kijelölt nyomvonalról.