Sanghajban, a hónap utolsó harmadában mutatkozik be a Škoda újdonsága, a formai elemeiben és hajtástechnológiájában is új utakat kereső Vision E tanulmány. A B-oszlop nélküli, szekrényajtós karosszéria, a négy darab különálló, forgatható ülés és a padlókonzol hiánya különösen jó térérzetet ad, de persze a legfontosabb az elektromos hajtás, amely a 2025-re előirányzott öt tisztán elektromos modell (minden negyedik Škoda) előfutára.
Hatalmas üvegfelületek, vízszintes vonalak határozzák meg a belső hangulatot. A négy kagylóülés modern hangulatot teremt. A hátul utazók valamivel magasabban ülnek, így jobb a kilátás, míg a 20 fokkal kifelé forgatható ülések révén könnyebb a be- és kiszállás. Az ülések automatikusan visszatérnek eredeti helyzetükbe, amint bezárultak az elektromos mozgatású ajtók.
A műszerfalon trónoló, méretes képernyő a szokásos adatok megjelenítésére szolgál. A Škoda Vision E azonban az utasoknak is kínál monitort: ezek szórakoztató és tájékoztató funkciókat látnak el, személyre szabhatók.
Minden ajtóban telefontároló rekeszt alakítottak ki, ahol indukciós töltéssel regenerálódhatnak a telefonok, amelyek tartalmához a személyes monitorokon keresztül férhetünk hozzá. A belső hangulatvilágítás 10 árnyalatban variálható, az ajtó díszcsíkjai és a műszerfal alól sejlik fel a fény.
Hátul méretes csomagtartó várja a poggyászt.