Csőtörés, áradás, heves zápor alkalmával kerülhet az autós olyan helyzetbe, hogy ismeretlen mélységű víztömeggel kerül szembe. Ha nem vagyunk teljesen biztosak a víz mélységében, akkor inkább ne kockáztassunk, mert úgy járhatunk mint a felvételen szereplő BMW tulajdonosa. A 650i 4,4 literes V8-as motorja éltető benzin-levegő keverék helyett vizet nyelt, ami egészen a hengerekig jutott. A felvételen már kiszerelt gyertyákkal forgatják a motort, így távolítva el a folyadék nagy részét, ami mintha sosem akarna elfogyni.
Általános alapelv, hogy tengelymagasságig érő vízben szinte biztosan megússza a kocsi az átkelést. Ha már az ajtótömítésig felér a víz, akkor, bár mi szárazon maradunk odabent, a kormányművet, féltengelycsuklókat megmostuk, ezeket illik átnézni, újrazsírozni, amit lehet. Ha még magasabbra emelkedik a víz, illetve még mélyebbre gázolunk bele, drukkolhatunk a generátor, az önindító épségéért, meg persze azért, hogy ne szívjon vizet a motor. A víz ugyanis nemhogy elégni nem fog a hengerekben, a dugattyú sem tudja összenyomni – leáll a motor, a benne rekedő mozgási energiáktól görbül, törik a hajtókar, ha nem kiszakítja a blokk oldalát.