Škoda Superb (2016. augusztusi gyártás) Az utasülések biztonsági övének előfeszítőjébe rossz vegyi összetételű indítótöltetet szereltek, ezért előfordulhat, hogy balesetben nem lép működésbe a rendszer.
Mercedes-Benz A-, C-, E-, G-, M-, R-, S-osztály, valamint CL, CLA, CLK, CLS, GL, GLA, GLC, GLE, GLS, GLK, GTS, SLK (2003. december – 2016 közötti gyártás) A probléma csak azokat a modelleket érinti, amelyeken a 2016. december 3-5. közötti időszakban szakműhelyben szoftverfrissítést hajtottak végre. Téves szoftver miatt kiszámíthatatlanná válik a jármű számos reakciója: balesetben rossz légzsák nyílhat ki, rossz sebességkorlát-információt kap a motor, vagy hibásan működnek vezetőtámogató rendszerek.
Mercedes-Benz G-osztály (2016. júniusi gyártás) Az ajtók belső kilincsét a zárszerkezettel összekapcsoló kábel nem elég erős, így baleset után előfordulhat, hogy belülről nyithatatlanná válnak az ajtók.
Citroën C4 Cactus, DS5, Berlingo, valamint Peugeot 208, 2008, 508, Partner és Expert (típustól függően 2016. április – augusztus közötti gyártás) A sebességváltó működtető egységének egy hibás alkatrésze miatt előfordulhat, hogy a sebességváltó nem vagy tévesen kapcsolható; a jármű a tervezettel ellentétes irányban indulhat el.
Peugeot 208 (2017. január 5-25. közötti gyártás) A rosszul felragasztott hátsó légterelő darabjai menet közben lerepülhetnek.
Peugeot Traveller és Expert (2016. január – szeptember közötti gyártás) A karosszériaelemek közötti tömítés hiánya miatt beázhat a jármű, azon belül is a légzsákvezérlő egység, ami a légzsák váratlan és indokolatlan nyitását eredményezheti.
Renault Trafic (2015. május 13. – 2016. január 20. közötti gyártás) Tévesen tüntették fel az előírt abroncsnyomást a tájékoztató táblán, illetve rossz méretű pótkereket szereltek az autókba.