Egytonnás menetkész tömeg, kétliteres szívómotor 145 lóerővel, szűkebbre vett áttételezésű, hatfokozatú kézi sebességváltó, elsőkerék-hajtás: a sportos városi kisautók ősi és nagyon is bevált receptje ez. A legjobbak persze ma már 200 lóerő fölött járnak, de legtöbbünknek felesleges stressz csupán ekkora teljesítménnyel gazdálkodni: pontosan elég az, amit a Dacia Sandero RS Racing Spirit Edition kínál.
145 lóerős szívómotorja módosított áttételű, hatfokozatú kézi váltón keresztül hajtja a 17 colos első kerekeket. Álló helyzetből 8,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára – nem egy világbajnok érték, de ahhoz bőven elég, hogy se cikinek, se unalmasnak ne érezzük.
Cikinek már csak ízléses optikai kiegészítői miatt sem mondanánk az autót; piros féknyergek, diszkrét splitter és tetőszárny, piros dekorcsíkozás körös-körül, dupla kipufogóvég és diffúzorimitáció adja meg az alaphangot. Ha nem csupán Argentínában forgalmaznák, talán magunk is elcsábulnánk.